Hartvormige diamant Sims 3 Ambities?

Ik moet bij De Sims 3: Ambities een hartvormig geslepen roze diamant afleveren bij het wetenschapslab voor een "meesterlijke uitvinding". Die krijg je als je niveau 10 hebt in uitvinden, ik vermoed dat het om een Simbot gaat. Maar toen ik een roze diamant vond en hem liet slijpen, werd hij geslepen als een eierschaal en dat was niet goed! Hoe moet dat dan? moet ik alle edelstenen in het spel verzamelen? want als je dat doet krijg je ook een mysterieuze beloning...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Ik heb deze mysterieuze uitvinding al diverse malen gemaakt. De ruwe diamant kun je slijpen in hartvorm. Deze hartvorm krijg je pas te zien als je al heeeeel veel diamanten hebt laten slijpen. Eerst krijg je al die andere vormen en als je er veel hebt laten slijpen zie je die hartvormige erbij staan. (bij de brievenbus laten slijpen, dat weet je wel denk ik)
Het vinden van een roze diamant is best lastig, veel blijven zoeken dus (met de verzamelhulp een tijdje rondkijken)
Je hoeft niet alle edelstenen te verzamelen, maar wel veel laten slijpen dus.
Alle edelstenen verzamelen kun je wel doen... dan krijg je extra beloningspunten, zie je logboek van verzamelingen.