Verbannen op maffiaworld

Hey, ik ben permanent verbannen op maffiaworld (naar mijn mening onterecht) en ik wil weer spelen, ik heb al 3 berichten naar de speleigenaar gestuurd maar er word niet gereageerd, wat nu?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

jeetje, wat naar. de reden voor je 'in de ban' ontgaat me ik zou proberen te bellen.

Zoek een ander maffiaspel als ze geen antwoord geven dan willen ze er geen tijd meer aan besteden. Hou lekker de eer aan jezelf ook al is onterecht in jouw ogen.

Uit eigen ervaring is de leiding van een online spel in zijn algemeenheid standvast. Ik weet niet waarom ze je hebben geband, maar waarschijnlijk hebben ze er wel goede redenen voor. Die mensen hebben er niks aan om jou zonder reden te verbannen, dus ik neem aan dat jij wel degelijk een of andere regel hebt overtreedt, die, toen jij begonnen bent, over het hoofd heb gezien waar je het achteraf niet mee eens bent. En als ze je IP verbannen hebben, moet je toch wel degelijk iets goed fout hebben gedaan, want normaalgesproken is het gebruikelijker om een account te verbannen. IP verbannen komt alleen voor bij grote overtredingen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100