Verbannen op maffiaworld

Hey, ik ben permanent verbannen op maffiaworld (naar mijn mening onterecht) en ik wil weer spelen, ik heb al 3 berichten naar de speleigenaar gestuurd maar er word niet gereageerd, wat nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
jc54
13 jaar geleden
Emigreren, Italië, Sicilië begin je eigen mafia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik te jong voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij Zynga bent verbannen kom je op geen enkele game van hun.
Behalve via een proxy server kan je proberen een account aan te maken op een ander adres
met een nieuw e.mail of g.mail adres en een nieuwe nickname.
Horen we nog hoe het is afgelopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is nog niet afgelopen, maar op mijn IP staat al een account :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en het is maffiaworld en dat gaat niet over Zynga (toch?)

Het beste antwoord

jeetje, wat naar.
de reden voor je 'in de ban' ontgaat me
ik zou proberen te bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek een ander maffiaspel als ze geen antwoord geven dan willen ze er geen tijd meer aan besteden.

Hou lekker de eer aan jezelf ook al is onterecht in jouw ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk spel bijvoorbeeld? suggesties?
alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En daar hebben we Google voor :D http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1C1GGLS_nlNL360NL360&qscrl=1&&sa=X&ei=B_piTJu4D4qVOO3CnYMK&ved=0CCUQBSgA&q=maffia+spel&spell=1 Of je stelt een nieuwe vraag en vraagt naar ervaringen met Maffia-spelen.
Uit eigen ervaring is de leiding van een online spel in zijn algemeenheid standvast. Ik weet niet waarom ze je hebben geband, maar waarschijnlijk hebben ze er wel goede redenen voor. Die mensen hebben er niks aan om jou zonder reden te verbannen, dus ik neem aan dat jij wel degelijk een of andere regel hebt overtreedt, die, toen jij begonnen bent, over het hoofd heb gezien waar je het achteraf niet mee eens bent.

En als ze je IP verbannen hebben, moet je toch wel degelijk iets goed fout hebben gedaan, want normaalgesproken is het gebruikelijker om een account te verbannen. IP verbannen komt alleen voor bij grote overtredingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben mijn IP niet verbannen, maar je mag maar 1 account per IP, dus kan ik geen nieuwe maken.