Welke GTA is voor de Xbox beter; Vice City of GTA III?

Ik heb op de vrijmarkt een dubbelbox gekocht maar ik vroeg me af welk van de 2 nou eigenlijk beter is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

vice city man mooiere graphics , gebruik van motoren, die joodse advocaat, scarface style, miami vice., headshots gebouwen en bedrijven kunnen kopen, betere street races, helicopters,boten en ga zo maar door. maar serieus ten opzichte van gta 3 is vice city een zware verbetering. Toegevoegd op 30-04-2009 21:46:16 en ik weet niet hoe oud je bent maar vice city radio ( de radio in voertuigen is staat ook bekend als de beste in die hele serie vanwege die songs. gta 3 is ook een grauwe omgeving terwijl vice city op miami is gebaseerd (ocean drive , miami beach.) Toegevoegd op 30-04-2009 21:51:45 je komt ook op een gegeven moment bij een missie dat je wraak moet nemen op die cubanen. ( dan bestuurt lance een helipkopter en moet je vanuit de lucht iets van 40 man knallen met een vette gun man. die missie was echt leuk.

Bronnen:
http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Aut...
http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_III

Ik zou wat geld gaan investeren in GTA IV. Dat is pas een vet spel. Ontzettend realistisch en je raakt niet uitgespeeld.

Het ligt er een beetje aan. Beter is ook al zo een complex begrip! Vice City is op grafisch gebied en qua mogelijkheden (per definitie) beter dan GTA3, maar dit zijn niet de enige maatstaven voor de kwaliteit van een spel. Het gaat ook (of vooral) om spelplezier plus de sfeer van het spel. Persoonlijk vond ik de grauwe veelal grijsachtige sfeer van GTA3 vele malen beter bij de inhoud van het spel passen. Vice City was vrolijk en fleurig, interessant, maar geen "killersetting" mijns inziens. Mijn advies: Speel ze lekker allebei, ze hebben beide namelijk een leuk verhaal en de één is toch niet 'beter' dan de ander. Bovenden: deze spellen kosten bijna niets meer!

Ik heb ze beide gespeeld op de xbox. Ik vond GTA III leuker omdat de graphics en het sfeertje me beter lagen. Aan de andere kant heeft GTA VC meer opties en is het spel moeilijker, dus dat is wel positief.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100