Welke GTA is voor de Xbox beter; Vice City of GTA III?

Ik heb op de vrijmarkt een dubbelbox gekocht maar ik vroeg me af welk van de 2 nou eigenlijk beter is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

vice city man
mooiere graphics , gebruik van motoren, die joodse advocaat, scarface style, miami vice., headshots gebouwen en bedrijven kunnen kopen, betere street races, helicopters,boten en ga zo maar door.
maar serieus
ten opzichte van gta 3 is vice city een zware verbetering.

Toegevoegd op 30-04-2009 21:46:16
en ik weet niet hoe oud je bent maar vice city radio ( de radio in voertuigen is staat ook bekend als de beste in die hele serie vanwege die songs.
gta 3 is ook een grauwe omgeving terwijl vice city op miami is gebaseerd (ocean drive , miami beach.)

Toegevoegd op 30-04-2009 21:51:45
je komt ook op een gegeven moment bij een missie dat je wraak moet nemen op die cubanen. ( dan bestuurt lance een helipkopter en moet je vanuit de lucht iets van 40 man knallen met een vette gun man.
die missie was echt leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die Pnomh Penh missie met die m60, ik heb hem op de PC gespeeld. Dat wapen als zodanig was trouwens ook weer veel beter dan veel wapens die in bijvoorbeeld San Andreas zaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice, je kon em op het eind ook bij die phil kopen he.
hij was alleen duur (als je zonder cheats speelde tenminste).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel dat soort spellen meestal met cheats, dat vind ik zelf gewoon leuker, maar hij was inderdaad wel duur ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik speelde em ook op de pc trouwens deze gebruikte ik wel : "getthereveryfastindeed" had me nog een week ziek gemeld toen ik em voor de eerste keer speelde het enige wat ik wel vet vond van san andreas was die "coffee-mod"
elke keer als ie bij een vriendin werd binnen gevraagd had je een dikke wip scene. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb San Andreas altijd wel heel leuk gevonden, meer door het grote gebied waarover je je kunt verplaatsen en een aantal andere zaken. Grafisch (op de PC) vind ik Vice City er beter uitzien, maar mijn PC is niet zo geweldig, dus misschien ligt het aan instellingen en zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat was voor mij meer een afknapper dat je altijd een wereldreis moest maken tijdens sommige missies. san andreas was inderdaad wel leuk maar dat je die vliegmissies(flyingschool) moest halen om verder te komen was echt een drama. een buurjongen van mij moest het op een gegeven moment doen want ik wou niet een andere save gebruiken(veel tijd in cj gestoken :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het vliegen als zodanig en de flying school vond ik helemaal geen probleem, maar er zijn wel een aantal misies die je daarna kunt doen waar ik niet zo op gesteld ben, de eerste is NOE, waarbij je zeer laag naar dat dorpje in het zuiden moet vliegen, als je te hoog komt wordt je neergeschoten, het vliegtuig stuurt niet echt lekker en soms rezt er ineens een boom vlak voor je, dat is niet handig. Een andere is die missie waarbij je met dat propellorvliegtuigje de businessjet moet kapen in de lucht door door de corona te vliegen die erachter hangt, de eigenschappen van de beide vliegtuigen maken dat dit vrij moeilijk is, een beetje te moeilijk naar mijn smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga san andreas weer installeren
(lang weekend)
joesssss14 veel speelplezier.
en probeer geen auto te jatten als je na een week weer naar buiten komt :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het volgens mij nog op de schijf staan, ik ga het ook weer eens opstarten en eens kijken wat ik zoal kan doen met mijn huidige savegame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vice City is inderdaad de bom. Beter nog dan San Andreas, wat jullie al zeggen: wat een drama waren die vliegmissies.

Andere antwoorden (3)

Ik zou wat geld gaan investeren in GTA IV. Dat is pas een vet spel. Ontzettend realistisch en je raakt niet uitgespeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat kan ook ik vind het ze alle drie wel het geld waard( vice city sanandreas en gta IV.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet naar de graphics kijkt en de stad is het 1 van de slechtste.
Het ligt er een beetje aan. Beter is ook al zo een complex begrip!

Vice City is op grafisch gebied en qua mogelijkheden (per definitie) beter dan GTA3, maar dit zijn niet de enige maatstaven voor de kwaliteit van een spel. Het gaat ook (of vooral) om spelplezier plus de sfeer van het spel. Persoonlijk vond ik de grauwe veelal grijsachtige sfeer van GTA3 vele malen beter bij de inhoud van het spel passen. Vice City was vrolijk en fleurig, interessant, maar geen "killersetting" mijns inziens.

Mijn advies: Speel ze lekker allebei, ze hebben beide namelijk een leuk verhaal en de één is toch niet 'beter' dan de ander. Bovenden: deze spellen kosten bijna niets meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze beide gespeeld op de xbox. Ik vond GTA III leuker omdat de graphics en het sfeertje me beter lagen. Aan de andere kant heeft GTA VC meer opties en is het spel moeilijker, dus dat is wel positief.