Zijn er (eventueel online) FPS op het internet die je niet hoeft te downloaden?

Ik heb niet echt zo'n snelle computer, dus grote mooie spellen kan ie niet aan. Daarom zoek ik een simpele first person shooter. Als je er een weet met download, maar heb je er vertrouwen in dat mijn computer dat aan kan, hoor ik het ook graag.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ow, en gratis :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

probeer Combat Arms eens, is een goeie gratis PFS, te downloaden op; http://combatarms.nexon.net/

mocht je computer dat niet aankunnen kan ik je ook nog warrock aanraden, ook een gratis PFS, maar iets minder mooi, maar vergt daardoor ook minder van je computer; http://www.gamersfirst.com/warrock/

veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paradise Paintball

speel ik ook... is een app van Facebook (denk ik) maar het is echt een leuke spel, met 4 maps
4 wapens (1 wapen kun je er bij kopen)
je hebt 2 teams rood en blauw en je moet dus je vijanden `Splatten`
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WarRock is inderdaad gratis en ja, het is erg leuk :)
Ik heb verschillende games gespeeld, onderandere ook een aantal Call of Duty's ..
Is leuk, maar WarRock is toch leuker.

Ziet er niet 100% realistisch uit, maar is wel erg mooi :)

Als je beter en hoger en verder wil komen, moet je er wel voor betalen.

Je kunt dan verschillende Premiums kopen met Wallie Cards.

- Bronze Premium (Rond de €4,-) 30 Days
- Silver Premium (Rond de €7,-) 30 Days
- Gold Premium (Rond de €11,-) 30 Days

Je kunt tot 90 Days Premium kopen.
Voor Bronze is dat maar €11,-
Met Gold zit je dan toch al aan de €35,- :P

Maar het is een leuke game.

Aan het begin, tot meer dan Level 20 kun je wel zonder Premiums, dus maak je daar nog maar niet druk om.

WarRock zelf is te downloaden hier (Normaal op www.warrock.net - Maar ik download het altijd via Big download) :

http://www.bigdownload.com/games/war-rock/pc/war-rock-client-install/

Vervolgens moet je een account aanmaken voor WarRock, dat doe je hier :

https://www.gamersfirst.com/register/index.php

Ik hoop dat ik je zover genoeg geholpen heb.

En ja, ik denk dat je PC het wel aankan, zo niet : Probeer het dan op een andere Resolutie te spelen.

Mvg,
Ruben.