Welke online webbased games zijn de moeite waard?

Ik speel (en ben supporter) van hattrick en ben op zoek naar een ander leuk webbased game.
Niet die onzin facebook spelletjes, maar 'serieuze' games.

Toegevoegd na 1 uur:
Denk dan met name aan management games. Games ook waarbij je niet iedere dag uren in hoef te investeren, maar waarbij een paar minuten per dag voldoende is. Zoals bij hattrick.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Travian! Maar ik raad het je ZEKER niet aan!
Veel mensen weten van geen ophouden en hun real life gaat er aan, letterlijk.
Maar het blijft een leuk spel, tot je later beseft dat je al je tijd hebt verspild aan een spelletje.

Dit is verslavender dan World of Warcraft.

Ogame is ook wel ok. Mooie plaatjes. :)

ZweinsteinDigitaal is er nog.

En veel meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat dacht je van popmundo, van de makers van Hattrick?

Of airlinemogul of urbanterror of trackmania (laatste 2 niet browserbased wel multiplayer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
check eens op http://www.webgamefavorites.com/topsites. Daar staat een hele rits aan games.

En het is een popularity list, dus hoe hoger, hoe geliefder bij de players.