Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een sudoku-oplosser voor sudoku 4 bij 3?

Hallo,
ik heb een vraag over een sudoku.
`kHeb een puzzelblad en daar staat een sudoku in 4 bij 3.
Het lukt mij niet om die op te lossen.
Er staat wel sudoku oplossers op internet maar dat zijn allemaal sudoku van 3 bij 3. Weet iemand een site waar je wel een oplosser kunt vinden van 4 bij 3.
Alvast mijn dank hiervoor.
Groet,
Johan.

6 maanden geleden
in: Games
fremar
6 maanden geleden
https://www.eddaardvark.co.uk/sudoku/sudoku.html
Thecis
6 maanden geleden
Ben wel benieuwd. Kan er een foto van de sudoku geplaatst worden?
Thecis
6 maanden geleden
Btw, is dit iets?
http://sudoku.awardspace.info/ Hier kan je verschillende maten invoeren en lijkt een 4x3 (0 tm 9, A, B, C) te kunnen oplossen.
Antoni
6 maanden geleden
@Johannes1958, oplossingen van puzzels in puzzelbladen zijn vaak achterin het blad terug te vinden. Misschien geldt dat ook voor jouw puzzelblad! Anders kan je altijd nog contact opnemen met de redactie of met de uitgeverij. Er is vast wel een mailadres in de uitgave te vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Een sudoku van 4 bij 3 is minder gebruikelijk, maar je kunt sommige online sudoku-oplossers toch gebruiken door het als een aangepaste puzzel in te voeren.

Probeer websites zoals ‘SudokuSolver.org’ of ‘WebSudoku.com’. Hier kun je vaak handmatig de cijfers invoeren en het systeem geeft je de oplossing.

Als dat niet lukt, kun je ook kijken of apps in de app store hierover mogelijkheden bieden. Ze zijn vaak flexibeler met verschillende puzzelgroottes.

Wie heeft ervaring met het oplossen van deze minder traditionele sudoku’s? Welke tips hebben jullie voor Johan?
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Gevonden op een Duitse site.
Succes!
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing