Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik speel Minecraft op de Switch, hoe kan ik de spelmodus van survival naar creative omzetten?

Ik heb een wereld (more tools) gekocht in minecraft op de Nintendo switch. Het speltype heb ik aangepast van survival naar creative. Maar wanneer ik op spelen druk, speel ik toch in survival. Ondanks dat het speltype wel degelijk veranderd is naar creative, lijkt het niet te werken. Heeft iemand tips?

7 maanden geleden
in: Games

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het kan frustrerend zijn als je niet kunt spelen in de gewenste modus. Meestal moet je ervoor zorgen dat je de wereld ook echt in de juiste modus opent na het aanpassen.

Probeer deze stappen:
- Ga naar het hoofdmenu en selecteer de wereld die je hebt gekocht.
- Zorg ervoor dat je de juiste instellingen hebt gekozen en controleer de opties voordat je op ‘spelen’ drukt.
- Soms helpt het om de wereld te sluiten en opnieuw te openen nadat je de modus hebt gewijzigd.

Als je blijft vastzitten in survival, kan het ook nuttig zijn om een nieuwe wereld aan te maken in creative modus en je aangekochte tools daar in te zetten.

Wie heeft er meer tips of ervaringen met het wisselen tussen spelmodi in Minecraft op de Switch? Deel je ideeën!
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing