Wie weet er savegames voor "The saboteur" (pc versie) , zodat ik elke missie willekeurig kan beginnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt, die had ik reeds gevonden.
Maar ik zou graag direct springen naar de watergebieden in het spel. Als je de map bekijkt , dan zie je ook blauwe gebieden (=water). Hoe kan ik naar daar teleporten? Met een trainer, en dan moet je 5 drukken om te teleporten, maar wanneer moet ik dat doen en waar? Op de map?
Ik heb het over deze trainer:
http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_the_saboteur.shtml