Welke wii spellen zijn leuk en waarom?

Ik ben op zoek naar een nieuw spel, bijv. partygames vind ik erg leuk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

- Mario Party (Is een soort bordspel met allemaal leuke mini games tussendoor - Voor op de wii natuurlijk)

- Dance Dance Revolution (Is een dans spel met dansmat! Ook erg leuk om met meerdere mensen te doen)

- Guitar Hero (Is een muziekspel waarbij je (bas)gitaar kan spelen, drummen en zelfs zingen. Het is vooral leuk om met een groep te doen en dus prima geschikt als 'partygame')

- Alle wii sports titels evenals wii party en wii play zijn simpele maar leuke party spellen. (Het zijn voornamelijk een hoop minigames bij elkaar)

- Warioware (Super hyperactief, hartstikke grappig. Zijn als het ware een hoop kleine games die je supersnel achter elkaar krijgt. Je kunt het alleen niet goed met meerdere mensen spelen)

- Rayman Raving rabbits. (Moordlustige konijntjes in een humoristische omgeving. Dit zorgt al snel voor verschillende grappige scenario's voor leuke minigames. Het is ook prima met een paar mensen te spelen)

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mocht je nog meer leuke titels zoeken, kijk dan even in de bronnen die ik hier erbij zet. Met gewoon 'Wii party games' intypen in google kom je ook al een heel eind. :)

Succes met uitkiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Leuk spel!

Waarom? Het is lachen als je dit met meerdere mensen speelt.
En je bent lekker in beweging!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een feestje is het altijd leuk om die karaoke spelletjes te spelen. Ik kan voor geen meter zingen, het behang krult van de muur, maar ik vind het altijd leuk. Altijd dolle boel.