Hoe sla je gamegegevens op je computer op?

Ik heb inmiddels best wat grote games op mijn computer staan (vooral Assassin's Creed) maar ik heb hierdoor niet genoeg ruimte om nieuwe games te installeren. Hierom wil ik wat games verwijderen, maar als ik ze opnieuw zou installeren wil ik niet al mijn voortgang kwijt zijn. Ik had ergens een keer gelezen dat je de voortgang apart op je computer ergens op kan slaan, zodat je het niet kwijt bent als je een game verwijdert en opnieuw installeert. Ik heb dit niet terug kunnen vinden, heeft iemand enig idee hoe dit moet?

Weet jij het antwoord?

/2500

De gamegegevens Assassin’s Creed staan hier: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegame\<UplayID>\3539 of C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegame\<UplayID>\4923 Maak een aparte map “Gamedata” en sla de map van het betreffende spel daar op. Het kan overigens zijn dat de data ook na verwijdering nog in de spelmap blijven staan. Google voor andere spellen op: [naam spel] save location om de locatie te achterhalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100