Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gta San Andreas: Kan ik de wapens bij ammunation gratis maken? Met pc.

Ik wil de wapens bij ammunations gratis/goedkoper hebben. En dat het ook voor San Andreas Multiplayer werkt. Kan dit in /data ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
973
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet zonder meer. Wat echter wel zou kunnen is een of meerdere keren de cheat "hesoyam" gebruiken, maar dan zonder aanhalingstekens. Je krijgt dan namelijk iets van $250.000, daar kun je wel een paar wapens voor kopen. Daarnaast zijn de meeste wapens ook gewoon te vinden op de kaart, mits je weet waar te zoeken (via google vind je wel bruikbare kaartjes). Over die multiplayer mod weet ik weinig, dus daar is bovenstaande niet noodzakelijkerwijs op van toepassing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat doe ik ook gewoon maar ja, voor multiplayer...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

in de normale spel modus moet je de hele tijd schietoefeningen gaan doen achter elkaar, elke keer als je daar instapt en meteen weer uit gaat worden je kogels verdubbelt, gratis, dat is wat ik altijd deed, oneindige kogels!!!

ik weet niet of je in de multiplayermodus dingen kunt kopen, maar voor de rest heb ik geen idee hoe je daar aan kunt komen ;) Ik denk dat ze er bij Rockstar wel voor hebben geprobeerd te zorgen dat je niet zomaar aan wapens komt in de multiplayer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn servers die de ammu aan hebben staan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow ja +
guibruik codes(cheats) dan krijg je alle wapens die er zijn en gratis ook nog
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat niet op multiplayer want dan zou iedereen dat doen. Op singleplayer kan het wel met allemaal verschillende codes. (o.a. HESOYAM)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding