Kan ik mijn doorgebrande xbox360 nog steeds terugsturen?

Ik heb nog een 'oude' xbox360 die het niet meer doet. De bekende rode lampjes verschijnen bij het opstarten. Ik weet dat je in dit geval de xbox altijd kon terugsturen maar kan dat nu er een nieuwe xbox is uitgekomen nog steeds?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ja ik dènk het wel maar je kan natuurlijk ook even met microsoft contact opnemen, bellen of mailen. Dan weet je het zeker
Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wanneer je hem gekocht hebt, maar ik geloof dat ze als je hem ruim voor 2010 hebt gekocht je garantie tot december 2010 verlengt hebben alleen voor dat bewuste probleem. Maar het kan maar zo zijn dat ze het weer verlengd hebben omdat het een erg veel voorkomend probleem is, en het niet door de gebruiker veroorzaakt word.