Bij welke PC spellen is er sprake van water? Ik speel graag pc spellen waar water te zien is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

- Silent Hunter
- Ship Simulator
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zonder nadere toelichting kunnen het wel heel veel soorten spelletjes zijn. Wat vind je bijvoorbeeld van deze:
http://www.spellies.nl/spel/14/Water-Werks/ ?
13 jaar geleden
Is het een idee om een laptop te kopen en dan je spelletjes te spelen aan het strand bij Zandvoort?
Leuke spelletjes en altijd water.;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frogger.
dan moet je proberen over het water heen te komen zonder erin te vallen.
maar dat ken je vast wel .

ik heb ook een beach tycoon op cd-rom. die is ook wel leuk. dan heb je een eilandje en daar moet je een soort vakantie plaats van maken.
mensen kunnen ook zwemmen bij het strand en er zijn ook haaien soms
13 jaar geleden
Vice city daar kan je ook zelf varen .
en natuurlijk ship simulator van microsoft echt eve wenen
maar als je het door heb echt vantasties
sucses.