Is de AMD radeon HD 7480D goed genoeg voor Call of Duty: Ghosts?

Ik ben van plan om Call of Duty Ghosts te kopen maar ik weet niet eens of hij wel goed speelt (smooth)

Toegevoegd na 27 minuten:
Specs videokaart:

AMD Radeon HD 7480D

1024 mg ddr 3 @ 723MHz

Toegevoegd na 39 minuten:
Srry, het is 1024 mb

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ja is wel goed genoeg maar ik zou toch eerder intel aanraden maar ik denk dat je met die van jou wel normaal zonder lag kunt spelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De amd wat hij bedoelt is een videokaart intel maakt geen videokaarten
Ligt eraan of je op hoge normale of lage settings wilt spelen. Ik denk dat hij lage en normale setting wel aan kan met ongeveer 30 fps