Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke pc games zie je stranden of loop je langs stranden of water? Mogen alle pc genres zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heb jij met games en stranden en mooie landschappen? niet dat het erg is, maar vraag het me gewoon even af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen leven veel te gestresseerd. Hebben geen aandacht meer voor het mooie. Tenzij babes ofzo. lol.
Nee, ik bedoel maar : landschappen zijn toch ongeloofelijk mooi , zelfs in onze ardennen En omdat ik niet elke dag naar de ardennen kan, en niet aan zee woon, wil ik het 'gevoel' een beetje hebben via een game! Dus gewoon ik hou van de natuur zeker... en minder van het gestresseerd leven zoals nu ... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt om op mijn vraag te antwoorden trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aha dus je zoekt eigenlijk een soort simulatie van het strand zee en mooie natuur. Van zo'n game heb ik nog nooit gehoord. Maar misschien andere wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the sims , maar dat is zo kinderachtig... lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind ik best leuk ben 16.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mooie landschappen enzo wilt is guildwars echt een aanrader! Gigantisch grote werelden met een hoop verschillende typen landschappen zeeën stranden en ga zo maar door. Je moet je er alleen wel doorheen vechten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

- Guildwars
- World of warcraft
- Far Cry
- Zelda (zie windwaker & Phantom hourglass)
- Overige 99% van de pc games waar water in voorkomt..

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, even niet stilgestaan bij het feit dat het over PC games gaat. Dan valt Zelda af (tenzij je een emulator gebruikt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hello kitty's island adventure 2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij The Sims "op vakantie'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grand theft auto: vice city / san andreas / iv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Second Life: http://www.secondlife.com kun je zelfs op een tropisch eiland gaan wonen! Op veel plekken kun je lekker aan het strand zitten met een lekker muziekje op de achtergrond. Je kunt er surfen, zwemmen, op een walvis of een dolfijn zitten die zwemt, zonnebaden op een handdoek, of in een strandstoel, of lekker in een hangmatje enz enz.

Varen kun je er ook, in een boot of bootje, een echte zeilboot (je zeilt dan heel echt met bepaling van windrichting enz).
Gratis te downloaden, nederlandstalige versie aanwezig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Elder Scroll's IV Oblivion
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding