Ik zoek een spel wat lijkt op Little Big Planet voor op de pc te spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (2)

Ik heb mijzelf helemaal lens gezocht, het enige spel dat mij een beetje dezelfde "feeling" gaf was "Super Mario Galaxy" en "New Super Mario Bros", jammer genoeg zijn beide games allen verkrijgbaar voor de Wii. Voor de PC is er naar mijn weten geen goed alternatief voor LBP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na mijn weten is er niet een game op de pc die de zelfde look en feel heeft als LBP. Wel komt er een race game die de zelfde look heeft als LBP, Mod nation racers.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mischien komt die ook wel voor pc weet niet zeker