Waar kan ik een savegame voor he pc spel Slit/Second vinden?

Ik heb het spel Split/Second voor de pc aangeschaft, maar vind het redelijk moeilijk. Waar vind ik een pc savegame voor dit spel.

WIE ALS EERSTE EEN WERKBARE SAVEGAME VOOR DIT PC SPEL VINDT, EN DE LINK GEEFT, KRIJGT DE 10 PUNTEN !!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik kan geen save game vinden maar wel een walkthrough op Youtube. Bekijk deze eens en misschien gaat het dan iets makkelijker.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in tussentijd zal ik dat proberen , maar als je toch een savegame kunt vinden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, wil het een beetje lukken met de walkthrough?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de link van de instructiefilmpjes op youtube!!!

Andere antwoorden (1)

http://www.rapidder.com/index.php?q=split+second+save+game+file

http://www.insidegamer.nl/xbox360/splitsecondvelocity/nieuws/30126/Speel-SplitSecond-voor-560-Microsoft-Points-uit.html

Ik heb ze NIET getest en dus niet 100% zekerheid virus vrij. Maar de 2e link van insidegamer is zo goed als veilig (vertrouwde site).