hoe kan ik mijn huishoudens van de sims 3 opslaan en op een andere computer erbij installeren?

Hallo,

Aangezien ik een andere computer heb zou ik graag mijn sims over willen zetten.Het enige probleem is dat mijn families die op mijn oude computer staat dan niet op die andere computer staan,waardoor ik weer opnieuw moet beginnen.Weet iemand hoe je dit veilig over kan zetten ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (1)

Je kunt de map met je opgeslagen spellen, huizen en gezinnen hier vinden:
bureaublad -> mijn documenten -> ea games -> saved

De folder die Saved heet kan je kopiëren en via een usbstick of SDcard overdragen naar je nieuwe computer.

Als de sims 3 al op je andere computer is geïnstalleerd dan zet je deze file op precies de zelfde plek terug als waar je hem daarvoor vandaan hebt gehaald, dus:
bureaublad -> mijn documenten -> ea games -> saved

Als er al een saved map aanwezig is dan zal de computer vragen om het bestand te overschrijven. Klik dan ja.

Dit zou moeten werken