welke word of warcraft versies heb ik nodig om legion te kunnen spelen?

goeie middag, ik heb world of warcraft legion gekocht. en ik heb de code ingetikt maar hij zegt dat ik geen versies. ik speel altijd ook op de starter edition maar nu mijn vraag: welke versies van world of warcraft heb ik nodig om legion te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

De World of Warcraft Starter edition is een soort van demo, met allerlei beperkingen (zoals max level 20 en maximaal 10 gold).
Om een uitbreiding te kunnen spelen moet je het volledige basis pakket kopen. Op moment van schrijven is dit €14,99 op de webshop: https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft
Je kunt het hier kopen, als het goed is kun je gewoon met iDeal betalen. En anders is het in de meeste winkels ook nog wel te koop, soms als dubbel pakket met een andere uitbreiding erbij.
Ritsuka