Kan een gtx 1060 3g 3 1080 monitoren aan tijdens het game?

Ik heb tripel monitoren setup. En wil graag mijn pc upgraden en wil dan een gtx 1060 3g kopen. Maar kan die drie schermen aan tijdens het game op 1080 ultra settings?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zal aan het spel liggen. Je resolutie is al bijna 4k dus als 4k boven 30fps uitkomt dan zou het met 3x1080 ook moeten lukken: http://www.gamespot.com/articles/nvidia-geforce-gtx-1060-review/1100-6441925/

Antwoorden (1)

Ohw dat is wel echt een hele dikke videokaart. is bijna top of the top. en ja, je kan je beeldschermen op verschillende manieren aansluiten bijv. 2 via je videokaart, voor gaming en eentje op de onboard aansluiting van je moederbord.