op hoeveel fps draait Forza Motorsport 6: Apex met een Asus Geforce gt640 en een Intel core i5 2400(s)?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat ligt niet alleen aan je laptop of pc maar ook aan je internet een preciese fps weet je nooit

Antwoorden (1)

Komt veel meer bij kijken dan alleen je GPU en je CPU. Welke resolutie heb je? Zo is 1080p veel zwaarder om te draaien dan een klein beeldschermpje en zul je bij het laatste dus ook een hogere FPS hebben. Is echt het verschil tussen 50 en 100 soms! Ook je hoeveelheid RAM maakt uit, helemaal bij het gamen. Daarnaast moet je ook nog je ingame-settings weten, wil je hem op ultra spelen, of ga je voor de hoogst mogelijke FPS?
Ik heb een link toegevoegd, daar kun je al je specificaties invoeren en vervolgens berekend hij je FPS. Game-debate is echt dé plek als je wilt weten hoe goed een game zal draaien op je PC.