boys houden van techniek,en willen alles uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net het zelfde als ik zou vragen waarom houden meisjes van make up en poppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een wedervraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie geen vraagteken :P
ehm... lady here,... en ze houdt van gamen! het stimuleert de geest! dat is waarom ik van gamen hou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.het is leuk
2.je hebt wat te doen als je je verveelt
3.je kan het lekker met je vrienden doen
4.het stimuleert je reactievermogen..
5.het is gewoon onwijs gaaf om te gamen =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boys ??? Bedoel je jongens ??
Omdat het leuk is natuurlijk. Ik ben geen 'boy' , maar ook gek op gamen. Altijd al geweest, sinds de eerste PONG-machine bij ons thuis kwam ergens begin jaren ' 70, en in de loop der jaren is het alleen maar erger geworden naarmate de spellen beter werden. Volgens mij ben ik de enige moeder op het schoolplein met haar eigen gameboy in de tas....hoewel er tegenwoordig ook op mijn doelgroep wat meer gemikt wordt.

Er zit wel verschil in het soort spellen dan mannen / jongens en meisjes/vrouwen leuk vinden, maar ze gamen ongeveer evenveel, hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een arcade met allemaal van die game/puzzel/mahjong-achtige spellen, en het is echt 99,9 % vrouwen wat daar speelt hoor. Ook op sites als Zylom en King.com is het voornamelijk vrouwen wat de klok slaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt,en die vrouwen zijn nog goed ook in woordspellen,verlies er nog regelmatig van.+1
Een man is altijd meer van de uitdagingen, het vechten het racen, schieten enz. Dit zit in de man zijn natuur. Al van vroeger af aan waren de mannen degene die wild schoten, het zware werk deden. Kijk maar eens naar jonge kinderen. Meisjes spelen met poppen en doen make up op, jongens daar in tegen stoeien, houden van stoere mensen, willen de grootste stapel blokken maken. Ook de spieren zijn beter ontwikkeld op het gebied van kracht bij jongens, dit doordat zij stoeien en vechten. Gamen is ook een uitdaging, het geeft een bult adrenaline en dat voelt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mannen hebben een genethische aanleg voor wiskunde, oog-handcoordinatie & oorlog voeren... = xbox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wii! :P
er zijn ook vrouwen die gamen , het is een soort uitvlucht van de realiteit het kunnen zijn wat je wilt zijn , kunnen doen wat je wilt doen en persoonlijk denk ik dat als meisjes zich er in zouden verdiepen het ook meer zouden doen maar vaak hebben ze of andere interesses of een schaamte omdat het niet hoor volgens de maatschappij want andere meisjes doen dat toch ook niet...

persoonlijk vindt ik het gewoon leuk , ontspannend en je bent even lekker bezig met je zelf op een andere manier :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het te maken heeft met de korte-termijn succes behalen. Het voelt gewoon goed om succes te boeken, en vooral in de westerse wereld wordt succes op korte termijn meer gewaardeerd. Dit kan dus ook met een game.

Ikzelf game de laatste tijd niet echt veel meer, ja soms een spelletje op me telefoon. Eerder deed ik het wel heel vaak. Als ik een nieuw spel had ging ik er helemaal in op, maar denk dat ik dat iets te overdreven deed omdat ik na een tijdje het desbetreffende spel weer helemaal niks meer aan vond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Girls houden net zo goed van gamen als boys.Het ene kind wel en het andere niet,dat gaat met alles zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jongens houde gewoon van spanning en actie enzo en ze vervelen zich soms ik vind game iets typische jongens en wel bij hun passen als ze maar niet verslaafd zijn eraan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat gamen heel leuk aldus verslavend is. 't Is altijd wel leuk om ook nieuwe games enzo uit te proberen. Altijd weer een nieuw "avontuurtje" =D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat jongens méér spelletjes spelen dan meisjes. Kijk maar naar de populariteit van games op Facebook zoals Farmville: iedereen speelt ze.

De ontwikkeling en het testen van games is dan weer meer een mannenzaak, zoals je ook vaak in computer-opleidingen ziet.

Professioneel games testen is trouwens één van de weinige beroepen waarbij ontspanning en geld verdienen hand in hand gaan.