Hoe kun ik mijn ps plus toch gebruiken als de kaart duits is ?

Mijn zoon vroeg aan me
Of ik playstation plus voor hem kan halen ter waarde van 20 euro en ik woon aan de grens tussen duitsland en ik ging dus maar de duitste mediamarkt en heb daar playstation plus gekocht maar mijn zoon zegt dat hij die niet kan gebruiken omdat die kaart dus duits is en zijn account is nederlands en hij kan het niet versnderen in duits wat moet ik nu doen 20 euro verspilt en kan het niet terug brengen hoop op antwoord alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
6.1K

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om codes uit andere Europese landen te inwisselen. wel een tip voor de volgende keer: koop 20 euro ps store tegoed dan hou je geld over.