Past iedere hdmi kabel op een xbox 360?

Moet ik voor de xbox 360 een hdmi kabel van xbox aanschaffen of past daar gelijk welke hdmi kabel op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.3K
dudemeister
8 jaar geleden
die van de Action voor plm €3 zijn het beste - is mijn ervaring.
zorg iig dat hij goud/koper kleurig is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zorg iig dat hij goud/koper kleurig is Want?

Antwoorden (2)

Ja, inprincipe zijn alle HDMI kabels hetzelfde. Je hebt natuurlijk altijd verschil in kwaliteit, maar je kan elke HDMI kabel gebruiken voor je Xbox360.

In de link gaat het over kwaliteit van kabels en wordt onder andere bevestigd dat alle kabels hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bamibal
8 jaar geleden
Er zijn wel degelijk verschillende soorten HDMI-kabels. Ook zijn er verschillende HDMI-stekkertjes. De vraagsteller moet dus even uitzoeken welke HDMI-versie nodig is.
https://www.homecinemamagazine.nl/home_cinema/tv_high_definition/hdmi_versies/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met HDMI kabels maakt de 'kwaliteit' niks uit, wel moet je letten op de versie. Je praat hier over een Xbox 360? Dan kan je gewoon naar de Action gaan en daar een goedkope HDMI kabel halen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In de praktijk kan je maar 1 HDMI-kabel kopen. Dat is een highspeed cable. Loop maar een winkel in en koop een verkeerde, veel succes. http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_kabel.html Er zit geen verschil in beeldkwaliteit, wel in bouwkwaliteit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@bamibal geef eens een link naar een HDMI-kabel die niet past. Met een andere stekker, of een die niet geschikt is.
Ja, elke reguliere HDMI-kabel past op een Xbox 360. Niet reguliere kabels zijn amper te vinden. Zolang de kabel "Highspeed" is, is deze geschikt, vaak ook aangeduid met HDMI 1.2/1.3/1.4 etc. Dat is allemaal goed. De kabel die MS verkoopt is exact dezelfde kabel maar dan met "MS" en "XBox" erop gedrukt.

Je kan blind elke HDMI-HDMIkabel uit een winkel halen en dan werkt deze op je XBox.

Toegevoegd na 3 minuten:
Enige waar je de fout mee in zou kunnen gaan is mini of microkabels.

Deze werken allemaal:
http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_kabel.html