Hoe kan ik GTA V downloaden?

Heb een legale code maar cd's in mijn laptop kunnen geen schijfjes dus is er ergens een iso te donwloaden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
4.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zou zoiezo geen gta V op een laptop spelen. of je hebt een hele goede laptop
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb een laptop met een i7 en GTX 970

Antwoorden (2)

Je hebt geen ISO nodig.
Als jij een legale code hebt, dan kun je deze gewoon invoeren bij je Steam account, dan word het spel toegevoegd aan je account en kun je het via Steam downloaden. Is wel 65 gb.

Toegevoegd na 3 minuten:
- Open Steam en login
- Klik linksonderin op '+ Add a game' en selecteer de optie 'Activate a product on Steam'
- Klik op 'Next' en 'I agree' en vul in het venster dat dan verschijnt je code in.
- Na even nadenken word de code als het goed is geaccepteerd en kun je het spel downloaden.

Toegevoegd na 3 uur:
Al gevonden.
Je hebt geregistreerd op Rockstar Social Club, dan kun je via daar het spel downloaden: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/205359647-Support-For-GTAV-PC-Owners-to-Re-Download-GTAV-As-a-Digital-Copy
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb hem niet via steam gekocht,
Gewoon in de winkel, met dvd's en moest dus inloggen enz op Social van R*
Ritsuka
8 jaar geleden
zoals ik al zei, je kunt gewoon de CODE toevoegen aan je Steam account. Dit is dus voor spellen die je buiten Steam gekocht.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas zegt hij onjuiste code..
Ritsuka
8 jaar geleden
heb je de code al ergens ander gebruikt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij R* zoals ik zei...
Ritsuka
8 jaar geleden
ik heb antwoord uitgebreid, je moet wat anders doen. Ik wist niet dat je al op Rockstar Social Club geregistreerd stond.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Steam accepteert nooit codes die niet voor Steam bedoelt zijn. Tenzij je een Steam code voor de game gekocht hebt in de winkel, wat volgens mij niet voorkomt.
Ritsuka
8 jaar geleden
In mijn toevoeging heb ik een andere oplossing voor vraagsteller gezet.
Als wat zij zeggen niet lukt ga dan hier naar toe en zet je code daar
https://fr.socialclub.rockstargames.com/activate