is er een sims zonder downloaden of betalen??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is het probleem met downloaden?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op Google Play is als het goed is een gratis Sims, maar die moet je wel downloaden.

Antwoorden (3)

Zonder downloaden gaat nog wel lukken; kwestie van de dvd kopen in de winkel. Zonder betalen is echter geen optie, tenzij in het illegale downloadcircuit. Dit laatste is echter verboden en de weg hiernaar mag op goeievraag.nl, terecht, niet gewezen worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
op apple-apparaten kun je gratis Sims: Freeplay downloaden. Dit lijkt best veel op de echte sims, dus je kan proberen of het je bevalt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan een Sims kopen zonder te downloaden of downloaden zonder te kopen. Voor de eerste optie koop je het spel in de winkel; voor de tweede optie kan je de Sims Freeplay downloaden, er is echter geen officiële Sims die je online kunt spelen zonder te betalen.