Is het mogelijk om met mijn pc black ops 3 te spelen?

Ik heb een MSI GE70 2PC apache.
Ik heb vandaag op steam Call of duty black ops 3 gekocht en geinstaleerd.
Maar de graphics doen nogal erg raar, ik heb dit opgenomen en op youtube gezet: https://www.youtube.com/watch?v=M98eJUV5nHk&feature=youtu.be

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even de nieuwste grafische drivers downloaden.

Antwoorden (1)

Als ik het goed heb steekt er een GTX 850m in jouw computer.
Wanneer je naar de website van Game-debate gaat, en de gegevens van je pc invoert, bij de 'can i run it' sectie, kan je zien dat jouw videokaart hoogst waarschijnlijk helemaal niet COD BO 3 kan spelen.
Als je dit spel toch graag zou willen kunnen spelen, moet je een upgrade laten uitvoeren van je videokaart naar een hogere, betere versie; GTX 950m of iets dergelijks.

-In volgende link kan je zien dat jouw videokaart niet geschikt is.
Wanneer je de instellingen van COD BO 3 véél lager zet is het mogelijk dat de game toch te spelen valt.