Hoe kan het dan mijn computer langzaam word kwa internet als ik op mijn laptop ga skypen?

Als ik ga skypen met een vriend op mijn laptop, word mijn computer langzaam met internet. Dit is zeer vervelend als ik ga gamen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is je (game)computer via netwerkkabel met de router verbonden en je laptop via Wifi ?

Het beste antwoord

Dat komt omdat als je Skypet je computer een deel van je band breedte gebruikt om stem/video te versturen en te ontvangen van en naar de computer van je vriend/familielid waarmee je aan het Skypen bent. Hoe groter je band breedte, hoe sneller hij is. Het kan ook zijn dat je computer in het algemeen langzamer wordt als je aan het Skypen bent, dat komt omdat hij dan je RAM gebruikt. RAM houdt in hoeveel mb/gb je computer tegelijk kan verwerken. Een gewone computer heeft vaak ongeveer 1-2 gb RAM. Hoe hoger je RAM, hoe meer je tegelijk kan doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

komt door de band breedte dje je dan moet verdelen over je laptop en je pc