Kan je op de Playstation 4 ook spelen van een disc downloaden op je harde schijf?

Dit kon namelijk op de playstation 3, nou heb ik een ps4 en wil een vriend graag mijn GTA maar ik wil deze niet kwijt. Ik vroeg me af of ik nou het spel op zijn harde schijf kan zetten. Dus dat hij het kan spelen zonder de disc te gebruiken?

Alvast bedankt voor uw hulp!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
16K

Antwoorden (1)

Nee. Dit kon ook alleen maar op een 3 als je hem gehacked had.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat niet want mijn Playstation 3 was niet gehacked.