Is er een game die vergelijkbaar is met Minecraft Story Mode?

Laatst is Minecraft Story Mode uitgekomen. Deze wilde ik graag kopen maar hij is Engels. Nou denk je, dat is geen probleem maar mijn broertje wil het ook kunnen spelen! Alvast bedankt voor het antwoorden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Alle Telltale games zijn in principe hetzelfde als Minecraft story mode, maar ze zijn helaas allemaal in het Engels. Hij kan de gewone Minecraft spelen (zonder story mode) want die is in het Nederlands. Verder zou ik helaas niet echte Nederlandstalige alternatieven weten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord. Jammer dat er geen Nederlandstalige alternatieven zijn. Bedankt voor uw moeite om deze vraag te beantwoorden.

Andere antwoorden (1)

The Walking Dead is ook van Telltale, en zit in principe hetzelfde in elkaar. Maar er is geen Nederlandse versie.