Hoe kan ik een nieuwe map downloaden in Minecraft?

Ik wil een map downloaden van de website http://www.minecraftmaps.com/. Ik heb in principe de stappen gevolgd. Ik heb het bestand uitgepakt (zit standaard op de pc bij windows 8) en in de map saves geplaatst, heb mijn profiel geopend met de juiste update/ versie, maar zie de map niet staan bij Single Player. Hoe moet het wel goed?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.1K

Antwoorden (3)

Probeer eens dat mapje in een versie te stoppen en anders moet je wanneer je het uitpakt dat hele pakket er in doen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is niet de bedoeling dat je het mapje uitpakt, en de inhoud in het 'saves'-bestandje doet. Je moet alleen de map zelf in 'saves' doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet het bestand eerst unzippen en dan in de map doen van saves