Help ik heb een probleem met het beeld en het updaten van mijn sims 3! Wie kan mij helpen?

Oke, mijn probleem is dus het volgende; Ik heb onlangs mijn sims 3 opnieuw moeten installeren en had hem daarna gelijk opgestart. Maar toen hij opgestart was, bleek het beeld te klein voor mijn laptop. Ik had het dus aangepast. Maar het beeld werd opeens donkerder en ik heb nog geprobeerd het lichter te krijgen maar dat lukt mij echt niet! Weet iemand hoe je het scherm lichter krijgt?
En over het updaten dat zit zo; Ik probeer soms een sim van de uitwisseling de downloaden op de site, helaas als ik het installeer zegt de sims dat ik hem moet updaten. Maar toch zegt hij dat hij helemaal up to date is! Weet iemand hoe dit komt?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Wat voor beeldscherm heb je? heb je breedbeeld?
Want het is bij de sims 3 inderdaad zo dat je echt maar 1 instelling voor volledig scherm goed kunt gebruiken. Bij mij werd het scherm zwart toen hij te groot stond ingesteld. Je kan je scherm bij breedbeeld het best op 1024 x 768 zetten.
Dat je scherm donkerder wordt is omdat de verhoudingen dan incompatibel zijn, dat trekt als het goed is weg zodra alles goed staat ingesteld.
Over het updaten, misschien is je spel wel up to date, maar het kan ook zijn dat je de sims installer moet updaten. Als dat niet helpt kun je proberen je downloads map leeg te maken en het opnieuw te installeren.