Ik kan geen match meer spelen in far cry 4 multiplayer, hoe fix ik dit?

Ik speel altijd Buitenpost, maar sinds gister wanneer ik een match van Buitenpost zoek, joint hij wel een match maar dan staat er Demonen Masker: Dure Velden. hij blijft ongeveer 45 minuten op dat scherm staan en daarna gaat hij terug naar de lobby en kan ik de lobby niet verlaten, ook komt er niemand bij dus start hij geen match meer. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd, ook op een nieuw account. ook heb ik een ander speltypen proberen te doen maar ook dat werkt niet. weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Toegevoegd na 58 seconden:
het ligt niet aan mijn internet. dat weet ik zeker.

Toegevoegd na 2 minuten:
het gaat om Far Cry 4 voor de Playstation 3

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Haal de stekker van je router er voor 5 minuten uit dan moet je game het weer doen, ik had dit ook bij gt5