Hoe kan ik het spel H1Z1 Battle Royale downloaden?

Ik wil graag een keer een anders spel proberen, en heb al verschillende keren geprobeerd het spel te downloaden alleen ik kom er niet uit. Weet iemand misschien hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je nou eventjes een ander spelletje bedenkt om te spelen zoals bijvoorbeeld DayZ ofzo (Vergelijkbaar met H1Z1 maar veel beter) kan je dit beter doen omdat H1Z1 binnenkort gratis is en voor allemaal extra dingen moet je echt geld betalen wat totaal onzin is oftewel Pay2Win.

Antwoorden (2)

- Download het programma Steam: https://steamcdn-a.akamaihd.net/client/installer/SteamSetup.exe
- Maak je account aan
- Koop het spel hier (ten tijde van het schrijven van dit antwoord €19,99): http://store.steampowered.com/app/295110/?snr=1_239_860__1305
- Als het goed is zie je na je aankoop het spel in je library staan als je het Steam programma opent
- Nu kun je het van de server downloaden, installeren en spelen
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel Ritsuka!
Alleen is het zo wanneer ik het koop dat ik ook meteen battle royale kan spelen?
Ritsuka
8 jaar geleden
Na het kopen en downloaden kun je gelijk gaan spelen.
Het is nog wel een early access, wat betekend dat het spel nog niet af is. Er kunnen dus nog wat foutjes in zitten, of dat je bijvoorbeeld bepaalde gebieden niet in kunt.
Ritsuka
8 jaar geleden
Dit zeggen ze er zelf over (zie onderstaand).
Kort vertaald: o.a. dingen maken, basis bouwen, gevechten, voertuigen, dag- en nachtritme, weer, jagen en eten verzamelen en zombies zitten er in.
Verwacht bugs, incomplete content, missende features en mogelijke game crashes. How is the full version planned to differ from the Early Access version? “H1Z1 will continue to grow and evolve throughout development, and features will be refined and adjusted based on player feedback. Players can look forward to exciting content, such as: military gear, expanded selection of vehicles and weapons, female player characters, player ruleset servers, and much more.” What is the current state of the Early Access version? “At Early Access launch players can expect to see initial iterations of crafting, base building, combat, vehicles, circle-of-death, day / night cycle, weather, player vitals, hunting & forging, and, of course, Zombies, in the game. Players should anticipate an evolving feature set, bugs, incomplete content, missing features, and potentially game breaking issues. The H1Z1 development team will continue to create new features and may make significant changes based on the needs of the game and feedback from the players.”
Er is een site waar je games goedkoper kan kopen dan op steam, origin etc. Als je een game koopt krijg je een code en die moet je dan in steam of een ander platform toevoegen en dan kan je de game spelen en heb je hem nog goedkoper ook.

De site heet g2a.com. Ik heb daar zelf ook h1z1 gekocht en ik raad je het spel trouwens aan!

(Als je afrekent moet je de code LWS gebruiken krijg je 3% korting. Ook is g2a shield slim om erbij te doen, heb je een zekerheid dat je niet gescamt wordt.)