ik heb dus nu de worldofwarcraft gekocht aar het instalerennlukt niet helemaal kan iemand me helpen?

ik heb alle stappen gedaan maar na de 2e cd wou hij niet verder met downloaden ik kom dus niet verder. nu ik hem heb gekocht hoe koppel ik hem aan mijn account. ik heb de stappen gevolgd maar ik snap er niks van

Weet jij het antwoord?

/2500

CD? CD? Ik hoop dat je DVD bedoelt. Maar download gewoon de installer van internet. Zoals gewoonlijk is sinds 2010.

Hopelijk heb je de schijven ingepakt gekocht en niet ergens tweedehands. Want als de code al gebruikt is, dan koop je eigenlijk lucht. De plaats om dan een account te maken is dan al gebruikt door iemand anders. Zonder de inloggegevens heb je dan niets ( account verkopen of delen mag eigenlijk ook niet van wow zelf ) gekocht. Ik heb natuurlijk geen idee wat je kocht. Maar vermoedelijk heb je dan schijven in de volgorde van vanilla + burning crusade + cataclysm + pandaria + draenor Verder ook eens kijken of de schrijf wel zonder kwetsuren is ( kras misschien die het moeilijk maakt om af te lezen ) Persoonlijk acht ik online -kopen en downloaden- wel gemakkelijker. Zie bron als link van de site waar het kan. Probeer eens of je de gratis try it free versie op de computer kan zetten? Dat zou zeker moeten lukken. Het is gratis dus het enige dat je even verliest is wat tijd. Voor mij is het lang geleden, maar als ik me niet vergis zou je een pagina moeten krijgen waar je naam/mailadres/betaalwijze/paswoord/... moet ingeven. ( net zoals bij vrijwel elk forum en spel dat er bestaat ) Er is wel veel dat je moet ingeven. Want ik geloof dat er zelfs ruimte is voor een kopie van id-kaart. Met je mailadres ( battelnet account moest je die al hebben ) en paswoord kan je het spel nadien openen. Zeker ben ik ook niet, maar wat je ook eens kan proberen is als je de eerste cd heb erop gezet, eens openen en proberen te spelen. ( dan zou die inlogpagina misschien meteen volgen ) En dan weet je meteen of je een account kan maken.

Bronnen:
http://eu.battle.net/wow/en/shop/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100