ik heb dus nu de worldofwarcraft gekocht aar het instalerennlukt niet helemaal kan iemand me helpen?

ik heb alle stappen gedaan maar na de 2e cd wou hij niet verder met downloaden ik kom dus niet verder. nu ik hem heb gekocht hoe koppel ik hem aan mijn account. ik heb de stappen gevolgd maar ik snap er niks van

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
8 jaar geleden
Je hebt de cd helemaal niet nodig, je download spel gewoon van de site. Je hebt alleen de code nodig voor account
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
We hebben je zelfs in de vorige vraag naar die site geleid.
Erna55
8 jaar geleden
Op deze vraag heb je al antwoord gekregen, "dus" is het zinloos nogmaals hierop in te gaan. Probeer vragen eens te stellen zonder het woordje "dus" .
Je gebruikt " dus" wanneer het een logisch gevolg is.

Antwoorden (2)

CD? CD?

Ik hoop dat je DVD bedoelt. Maar download gewoon de installer van internet. Zoals gewoonlijk is sinds 2010.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hopelijk heb je de schijven ingepakt gekocht en niet ergens tweedehands. Want als de code al gebruikt is, dan koop je eigenlijk lucht. De plaats om dan een account te maken is dan al gebruikt door iemand anders. Zonder de inloggegevens heb je dan niets ( account verkopen of delen mag eigenlijk ook niet van wow zelf ) gekocht.

Ik heb natuurlijk geen idee wat je kocht.
Maar vermoedelijk heb je dan schijven in de volgorde van vanilla + burning crusade + cataclysm + pandaria + draenor

Verder ook eens kijken of de schrijf wel zonder kwetsuren is ( kras misschien die het moeilijk maakt om af te lezen )

Persoonlijk acht ik online -kopen en downloaden- wel gemakkelijker. Zie bron als link van de site waar het kan.
Probeer eens of je de gratis try it free versie op de computer kan zetten? Dat zou zeker moeten lukken. Het is gratis dus het enige dat je even verliest is wat tijd.

Voor mij is het lang geleden,
maar als ik me niet vergis zou je een pagina moeten krijgen waar je naam/mailadres/betaalwijze/paswoord/... moet ingeven. ( net zoals bij vrijwel elk forum en spel dat er bestaat ) Er is wel veel dat je moet ingeven. Want ik geloof dat er zelfs ruimte is voor een kopie van id-kaart.
Met je mailadres ( battelnet account moest je die al hebben ) en paswoord kan je het spel nadien openen.

Zeker ben ik ook niet,
maar wat je ook eens kan proberen is als je de eerste cd heb erop gezet, eens openen en proberen te spelen. ( dan zou die inlogpagina misschien meteen volgen ) En dan weet je meteen of je een account kan maken.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb natuurlijk geen idee wat je kocht.
Maar vermoedelijk heb je dan schijven in de volgorde van vanilla + burning crusade + cataclysm + pandaria + draenor Dat zou niet best zijn. Tegenwoordig moet je WoW kopen (7,50 voor Vanilla t/m Pandaria) en dan Draenor voor +20 euro). Online dat is het.
nounka
8 jaar geleden
Moet niet, je kan perfect alle schijven nog kopen in spelwinkels. (wel duurder 34 euro voor draenor )
Er zijn nu eenmaal mensen die alles 'reeel' moeten hebben in hun verzameling.
battlechest is dan 18 euro
MOP is dan zo'n 10 euro
En er zijn dan natuurlijk nog die extremen ( dat is de vraagsteller vermoedelijk niet ) die van alles een colecters edition hebben. Dan is ook alles op schijf samen met nog wat leuke boeken, muismat, soms een cd... Dan is het nog duurder. De online versie van 7.50 + 26.99 is dan natuurlijk stukken goedkoper. Maar verplicht is het niet.
nounka
8 jaar geleden
*Dan heb je ook alles op .....