Ben ik mijn aangekocht spel kwijt (van Origin) als mijn computer crasht?

Hallo, ik ben van plan om the sims 3 aan te kopen via origin, maar mijn vraag is als mijn computer kapot gaat of er gebeurt iets mee ben ik mijn spel dan kwijt of kan ik het op een andere computer installeren via mijn origin account?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je pc crasht ben je mzzstal ales kwijt, zoals afbeeldingen, filmpjes en spelletjes..... dus best op externe hardeschijf of USB opslaan.... veel geluk!!!

Antwoorden (1)

Nee, je spel wordt gekoppeld aan je account. Als je computer crasht kun je het spel gewoon opnieuw downloaden. Het enige wat je waarschijnlijk wel kwijt bent zijn je opgeslagen werelden, families etc. Dus daar zul je van voor af aan moeten beginnen. Maar het spel zelf raak je in ieder geval niet kwijt, en dat is toch het belangrijkste.