hoe fix ik, connection interrupted op PS3 ?

hoi, ik heb een ps3 met veel games maar als ik call of duty black ops 2 speel zowel zombies als multiplayer komt er dit ongeveer om de 30 seconden dit te staan(zie foto).
ik heb bekabeld netwerk, snelheid is ook erg goed (zie foto).
hopelijk kan iemand mij uitleggen waar het vandaan komt en wat ik er tegen kan doen.
MVG. Marijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (1)

De cijfers die je geeft zegt niet over de verbinding met de gameservers, i.e. je kunt een 100Mbit internet thuis hebben en toch >100ms latency naar de gameservers van Call Of Duty. Je hebt UPnP aanstaan en het NAT Type is niet strict, dat helpt allemaal goed, echter moet je dan ook je PS3 in de DMZ zetten en poort 3074 forwarden naar de PS3.
Best practise is om de PS3 een statisch IP adres te geven en deze te plaatsen in de DMZ.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt voor het antwoord maar het heeft niet gewerkt.