aankoop gedrag coins ps4 bekijken van mijn kind ?

Mijn kind geeft waarschijnlijk veel geld uit aan het kopen van coins FIFA.
Kan ik controleren nagaan hoeveel hij besteed heeft en wanneer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

heb je een creditcard aan het account gekoppeld dan kun je tjekken ljikt me
geef hem anders een kraskaart en laat hem die opmaken naar wens ; op=op
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat heeft een kraskaart hier mee te maken dan?
FIFA coins of FIFA accounts met grote hoeveelheden coins erop worden via internet gekocht, PS4 registreert dit niet. Aangezien je op veel sites met een PaySafeCard kan betalen, is het erg lastig om van je kind te weten wat hij/zij allemaal op internet koopt. PaySafeCards kan je bijna overal kopen.

In het geval dat je kind met iDeal of Creditcard betaalt kan je dit uiteraard wel nakijken. Gewoon even inloggen met je bank en recente transacties bekijken.

Mvg,
Miel