PC valt uit als ik Steam spellen speel of met CD-rom. Hoe los ik dit op?

Als ik bijv. Call of Duty Modern Warfare 3 speel, dan gaat mijn pc na een tijdje op slaapstand . Als ik het met de CD-rom doe, dan krijg ik hetzelfde. Ligt dit aan de koeling? (ik denk zelf van niet want het gebeurt alleen bij Steam en cd-rom spellen) Weet iemand een oplossing?

P.S. Als iemand mijn specs wil weten dan moet hij/zij wel zeggen hoe ik dat te weten kom. Ben niet zo technisch :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij configuratie > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Persoonlijke instellingen en dan rechtsonder staat schermbeveiliging. Daar drukt u op en dan ziet u een knop waarmee u de tijd dat uw computer uitvalt kan instellen, bijvoorbeeld: ''Tijd van uitvallen 2 uur na laatste activiteit''. Ik hoop dat ik u zo heb geholpen.

Valt ie plots uit? Dan is het waarschijnlijk een hitteprobleem (zeker gezien de warme dagen). Probeer na te gaan welke onderdelen last hebben van de hitte en dit op te lossen met extra casefans en/of een betere cpu-koeler. Of indien je dit ziet zitten: door je huidige casefans sneller te doen draaien (als dat helpt).

Jep, het ligt aan de koeling.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100