Wat is de beste armour voor magic op runescape?

Zowel gericht op meer hitte als defence.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

echt het beste (maar ook gigantisch duur) is
3rd age mage hat
ahrims robetop
ahrims robeskirt
master wand
arcane spirit shield
barrows gloves
infinity boots
god cape
3rd age amulet
seer's ring

dan kom je op een magic bonus (aanvallend) op 144 uit,
maar als je wat minder geld hebt, kun je beter mystic robes kopen, die zijn ongeveer 400k waard voor de dark en light versie en de normale(blauwe) versie is 200k
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelf deed ik altijd wizard robe, wizard skirt, wizard hat, staff of air en een rune kiteshield. verder zou ik een amulet of defence kiezen als je meer verdedigend wil spelen, en een amulet of magic als je aanvallend wil spelen