Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een Minecraft server 24/7 hosten met een datalimiet van 100 GB per maand?

Kan dit? Ik krijg pas over 3 maand een ander internetabonnement.

Toegevoegd na 1 dag:
(Thuis zelf hosten).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
932

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ik neem aan dat je dit host bij een bedrijf dat minecraft servers host.
in dat geval is dit mogelijk, maar denk wel als veel gebruikers op jouw server komen zal je misschien binnen die maand over de 100GB datalimiet gaan.
Als je zelf een server wilt hosten dan moet toch echt de portemonee open en wordt het al snel erg duur.

zie link: deze website laat je al voor een aantal euro per maand een server hosten.
als je met zijn 2en bent is dit het natuurlijk niet waard.

Toegevoegd na 1 dag:
het is zeker mogelijk om thuis te hosten, maar als je veel mensen op je server wilt hebben moet je toch echt een goede thuis verbinding hebben en een server kopen (soort aparte computer voor de minecraft server)

Toegevoegd na 1 dag:
het is zeker mogelijk om thuis te hosten, maar als je veel mensen op je server wilt hebben moet je toch echt een goede thuis verbinding hebben en een server kopen (soort aparte computer voor de minecraft server)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neen, ik bedoel thuis zelf hosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat helaas niet lukken met je huidige datalimiet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding