Hoe kan je de fotos verwijderen uit de nintendo dsi?

Ik heb een heleboel fotos op mijn nintendo dsi alleen kan ze niet meer verwijderen. Wie weet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet naar foto album gaan en dan als het goed is kan je ze daar verwijderen? ik heb als het goed is de zelfde DS als jou maar dat weet ik niet zeker

Antwoorden (2)

Hoezo dan niet? Krijg je een melding? Misschien als je een SD kaart hebt, kun je dat leegmaken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simpel: je gaat naar de Nintendo DSi Camera software, klik op album (je systeem en SD kaart hebben een apart album!), selecteert de foto die je wil verwijderen, en druk rechtsonder op Delete. Als je de foto's op een SD kaartje hebt staan kun je deze ook in een PC doen en ze via Windows verwijderen. Veel succes!