Het gaat als volgt. Open de Minecraft launcher, selecteer een profiel, en klik op "Edit profile". Nu zie je een menu, onder aan staat een aankruisvakje met de tekst "JVM Arguments", kruis dat vakje aan. Nu zie je een tekstvak, ga naar het einde van dat tekstvak en zet daar de tekst ":-Xmx4G -Xms4G". Vervang de vier door het aantal gigabyte RAM je aan Minecraft wilt verstrekken.

Groeten, Max.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke dankjewel, maar ik heb ook giezien dat je via F3 modus kunt zien hoeveel gebruikt. En miet ik in typen :-Xmx of -Xmx