Origin code al in gebruik?

Hoi, ik heb de sims 3 2e hands gekocht en nu wil ik hem registreren op origin/ thesims.com.
maar dat kan niet omdat de vorige eigenaar de code heeft gebruikt, is er iets wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, hoogstens via zijn account het spel spelen. Je moet nooit digitale kopieën van games tweedehands kopen, want die werken niet meer 90% van de keren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Externe schijfspeler gebruiken, een andere optie is er helaas niet.