hoe kan ik mijn game op mijn hele pc-scherm laten afspelen?

de games die ik vanaf een cd wil spelen komen wel in volledig scherm modus, maar neemt niet het hele scherm in beslag, het neemt maar een vierkant in het midden. ik zou graag willen weten hoe ik dit zou kunnen aanpassen zodat het mijn hele scherm bezet.
(het is een laptop)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
19.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De juiste resolutie in stellen?

Antwoorden (4)

Alt + Enter

Zou moeten werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal staat dat bij de instellingen van dat spel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de instellingen in het spel kun je meestal een schermresolutie instellen. Als je jouw eigen resolutie weet, kun je deze instellen en dan heb je de 'afmetingen' van jouw scherm. Oude spellen hebben meestal niet jouw resolutie omdat de moderne schermen toen nog niet bestonden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Druk op f11, werkt dit niet dan zal het via de instelling van de game moeten.