Hier een foto van een zwaard. Hoe heet dit zwaard en waarvan is het afkomstig?

De vraag luidt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
ronron1212
9 jaar geleden
speelgoed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tekening, het is geen echte foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3 maal is scheepsrecht
http://en.wikipedia.org/wiki/Computer-generated_imagery

Het beste antwoord

Dat is een runescape dragon scimitar, (ook wel bekend als Dragon scimmy) is de sterkste scimitar die beschikbaar is in RuneScape. Scimitars zijn snelle wapens, die behoorlijk wat schade kunnen toebrengen aan vijanden. Het wapen is net zo snel als een Abyssal whip, maar is minder krachtig. Sinds de Animation pack 1 update hebben de Dragon scimitars een nieuwe look en animatie gekregen.

Toegevoegd na 3 minuten:
RuneScape is een massively multiplayer online roleplaying game (MMORPG) dat ontwikkeld is door het bedrijf Jagex. RuneScape is een browser spel dat gebaseerd is op Java, dat wil zeggen dat het via internet browsers kan worden gespeeld inplaats van een cd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
plus