Is er een alternatief voor 24/7 minecraft hosting server?

Ik wil graag 24/7 een minecraft server runnen.
- Een gratis host server, gaat hem niet worden want die zijn altijd bagger
- Nu heb ik geprobeerd om met google drive een gezaamlijke server te maken, maar dan kan iedereen de bestanden aanpassen.

Nu is mijn vraag: Is er een alternatieve manier om 24/7 een minecraft server te hosten?
Met behulp van bijv. een cloud storage, met geavanceerde beveiliging of iets anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

je kan een oude pc (mits niet al te oud.) daarvoor gebruiken en daar een minecraftserver op zetten. heb ik hier thuis voor de kids ook
in je router de poorten forwarden naar die pc
denk wel aan de stroomkosten want je pc staat dan 24/7 aan

weet niet in hoeverre je pc kennis is?
heb hem hier draaien onder linux (zonder grafische desktop /zonder monitor) zou een oude pc zich goed voor kunnen lenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals hier boven aangegeven zul je hier echt een systeem voor nodig hebben om de server op te draaien. Een cloud storage systeem op zichzelf is voor opslag en zal dus geen mogelijkheden om een (Minecraft) server te draaien.