is het normaal dat ik lagg als ik fraps open in games?

Pc i5 4690 16ram 128ssd gtx770 ik speel regelmatig Combat arms en het lagt veel mensen hebben dit probleem hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt een nVidia kaart. Waarom gebruik je niet Shadowplay? Gratis, en vrijwel geen lagere FPS.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik ik ook maar fraps is wat beter en vi d het jammer dat het lagt

Het beste antwoord

De server kan overbelast zijn ik speel veel League of legends en soms ligt hij gewoon plat door obekende redenen. Updates alles kan het zijn. Ik heb perfect internet en alsnog heb ik soms 80 ping.
(Kijk even onder het gamen hoeveel ping je hebt)
18 is normaal -20
hoe hoger de ping hoe meer kans op Lag met de frames.
Doe ook even een speed test dan kan je onder vinden waar het probleem ligt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
18mb
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is je download speed kijk naar de Ping de linker kant :P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mij ping is full ping helemaal goed ik kan niwt zien hoeveel maar is helemaal full meeste mensen hebben tot3
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het zien als je die speed test doen dan staat er aan de linker kant ping. Wat bedoel je met full ping? hoger dan 20 is namelijk Heel slecht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank u wel