Wie kent goede war-games (oorlogspellen) voor PC voor kids?

zoals call of duty modern warfare 2 doet hij graag en call of duty world at war. Wie kent er andere? Niveau van kind van 8 jaar. Liefst FPS of iets dat een 8 jarige jongen kan spelen voor PC (oorloggames)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal wel weer een hele ouderwetse moeder zijn, maar ik vind oorlogsspellen per definitie géén goede keuze voor kinderen, of het moet ZO over the top en onrealistisch zijn dat het weer leuk is. Maar dat is beslist niet het type spellen dat jij noemt.

Het beste antwoord

Battlefield Heroes

gewoon gratis te downloaden op de battlefieldheroes site...

1GB in totaal

als je het gedownload hebt kun je meteen aan de slag (natuurlijk wel een karakter maken)
en je moet ook nog registreren op de site anders kan je niet inloggen

type spel: tweede wereld oorlog

je kunt er in tanks gaan rijden
gewoon lopen
en in een vliegtuig gaan vliegen! (vind ik het leukste!)

www.battlefielheroes.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Duke nukem 3d!Leuk voor een paar dagen schieten en het is een klassieker.

En de quake series.Vooral quake 3 arena is leuk.Dat is een multiplayer game die snel onder de knie te krijgen is en zonder veel poespas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rome Total War, krijgt-ie gelijk een stukje klassieke ontwikkeling mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenlijk zijn bijna alle Medal of Honor series en Call of Duty spellen wel hetzelfde principe, dus MoH Airborn of CoD 2 zullen ook wel goed zijn, en niet (meer) zo duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Battlefield heroes is een enorm leuke (en niet al te realistisch, grafisch gezien). Vooral voor een 8-jarige. CODMW2 en CODWAW zijn voor die leeftijd absoluut nog niet geschikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef em lekker een potje GTA IV