Als ik in Minecraft /summon zombie doe komt er in de chat te staan: Unable to summon object. Hoe kan ik dat zorgen dat het werkt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je geen locatie ingesteld waar de zombie moet spawnen.
Je hoeft niet de preciese coördinaten in te voeren als je het op de plek waar je staat wilt spawnen.
gebruik hiervoor : "/summon zombie ~ ~ ~".
Het ~ teken betekent (in minecraft ) zoveel blokken van de huidige locatie. Let er wel op dat je 3 keer het ~ teken moet invoeren aangezien je rekening moet houden met de XYZ locatie.

Veel succes